خلاصه ماشینی:
"حال دیگر امری معمول شده که منتقدان،قطعات رقص صمیمانه آستر و راجرز را حرکات آستانهایرابطهای جنسی قلمداد کنند،همانطور که جیم کالینز مدعیمیشود«حرکات رقصها به شدت بیانگر ماهیت جنسی رقصهستند»و«توقفهای ناگهانی رقص»در قطعه نمایشی آهنگ درآغوش یکدیگر در فیلم مطلقه خوشحال(1934)به شکل نمادینو استعاری نشاندهنده ارگاسم هستند»؛به شکلی مشابه،رابین وود نیز معتقد است که«وقتی بانی به همراه کلاید دست به سرقتمیزنند در واقع چیزی را جایگزین عمل جنسی میکنند:دست کم این یک کار هیجانآمیز است که میتوانند با هم انجامدهند»و کارلوس کلارنس اشاره میکند که در صحنه مسابقهتیراندازی در دیوانه اسلحه،«تفنگ بازی جایگزین معاشقه شدهاست».
همانطور کها خیرا کرول کلاور،با توجه بهمسائل نژادی موزیکالهای هالیوودی،اشاره کرده است،این کهپلیس همیشه بر قطعات موسیقی نظارت میکند و حتا تغییرشانمیدهد،مثل آواز در باران جین کلی،لاس در پارک و مردفراموش شدهام را به یاد آر هر دو در فیلم جویندگان طلا در1933 به شکل ضمنی بیانگر این نکته است که آواز و رقص ممکناست همانقدر مشکلساز باشد که تکان دادن اسلحه از سوییک شخصیت[در فیلمهای زوجهای یاغی].
این به خودی خود چندان مهم نیستکه بسیاری از فیلمهای کلاسیک جادهای زوجهای یاغیصحنههایی از کلوبهای شبانه را نشان میدهند و آهنگهایی رامیآورند که اشعارشان تفسیری بر وضعیت زوج حاضر در فیلماست:در فیلم جاده انحرافی کلودیا دریک آهنگ باورم نمیشهکه عاشق منی را اجرا میکند؛در دیوانه اسلحه فرانسز ایروینآهنگ من دیوونه توام را میخواند و در آنها در شب زندهاندماری بریانت واگن سرخ تو را پیش رو مینهد."